czwartek, 5 kwietnia 2012

F.E.A.R. 3 Done !

No i po wielu dłuuugich miesiącach w końcu zakończyłem nierówną walkę z grą F.E.A.R. 3 ! Na prawdę czekałem na tę chwilę z utęsknieniem. W filmiku końcowym oceniłem grę na 6 do 7 w skali 10-cio punktowej.



Dlaczego w takim razie tak narzekałem ? To nie gra mnie wkurzała, ale jej błędy i to tragiczne, jak na grę wysokobudżetową. Takich błędów skryptowych nie widziałem od dawna nawet w tzw. Indykach. Twórcy całkowicie spoczęli na laurach dwóch poprzednich części. W tym filmie musiałem resetować całą misję, by skrypt zaskoczył i otworzyły się drzwi, którymi miałem przejść dalej:



Była to już trzecia misja, więc dość szybko się zaczęło. Później nie było lepiej. W prawdzie na 3 misje był spokój, ale 7 znów zaowocowała w błędy. Tym razem mech z którym walczyłem, zablokował się na przeszkodzie, co zaowocowało tym, że nie odpalił się skrypt aktywujący cutscene kończący misję:



Ale na szczęście to już koniec, więc zachęcam do oglądania moich kolejnych filmów. F.E.A.R.'a zastąpi Need For Speed: Underground 2 już wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz