czwartek, 20 października 2011

Biało-Czerwono...

No i stało się.. dotarłem do tego nieszczęsnego kraju, w którym spędziłem (niestety) większość swego życia. Jednak teraz już nie Opole. Nie wiedziałem do końca, co mnie tu zastanie, musiałem znaleźć sobie pokój, lub stancję no i z tym poszło w miarę bez większych oporów. Teraz część trudniejsza - praca. Muszę znaleźć sobie coś prostego, niezobowiązującego, bo nie mam zamiaru tkwić tu jakoś dłużej... Najlepsza chyba będzie jakaś robótka fizyczna, może na budowie, może jakiś magazyn ? Wyjdzie w praniu. Niestety, moje nowe lokum nie zostało wyposażone w stały dostęp do internetu, przez co zmuszony jestem wrzucać filmiki na tej samej zasadzie, co z początku w Holandii - gdzie się da ;) Powoli już zaczynam się do tego przyzwyczajać, choć nie mówię, że mi to odpowiada. Od przyjazdu minął już ponad tydzień, a na YT wylądowały już dwa filmiki z mojej nowej serii - Lets Play Minecraft. Szczerze ? Myślałem, że będzie gorzej. Jakie plany na przyszłość ? Następnym razem dostaniecie potężny zastrzyk moich filmików, bo w jednej "paczce" powinien pojawić się drugi odcinek LPM, czwarty odcinek z FEAR 3, piąta część Q&A i możliwe, że pojawi się także sam Hogwart :) Z Mega Builder'em znów mały zastój, bo coś nie mogę znaleźć ciekawego pomysłu na trzecią budowlę :/
Cóż, mam nadzieję, że wkrótce coś się ruszy. Dość moich monologów, zapraszam do obejrzenia dwóch świeżych filmików z Minecrafta:




A ze strony mojej skromnej osoby to już wszystko, trzymajcie się ciepło, bo chłód nadchodzi :)
Pozdrawiam serdecznie !
Myszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz