wtorek, 4 października 2011

Złośliwości rzeczy cybernetycznych !

Ostatni weekend był dla mnie nieco frustrujący, głównie ze względu na to, że jeszcze nie jestem w Polsce wbrew moich poprzednich zapowiedzi, oraz dlatego, że szlag trafił mapkę z Survival Island, o czym więcej w tym filmie:


A wszystko to przez drugi prerelease Minecraft'a 1.9, który postanowiłem wam przybliżyć w tym filmie:


Muszę w końcu nauczyć się robić kopie zapasowe także innych map, nie tylko Hogwartu. Ale cóż, mądry polak po szkodzie. Tak więc seria Survival Island zakończyła się wcześniej, niż to planowałem, ale być może kiedyś do niej wrócę, albo do czegoś podobnego. Zgodnie z moją obietnicą, po Survival Island miałem zacząć nową serię i tak też się stało. Na mój celownik poszła gra Fear 3. Tu też napotkałem problemy natury technicznej i wyszło w końcu, że oryginalną grę musiałem crackować, ale cóż. Dla mnie życie bez Steam'a, to piękne życie, może kiedyś wyjaśnię, dlaczego ;) Sama gra zaczyna się, można powiedzieć, niewinnie, przynajmniej porównując do części drugiej, w której paranormalne sytuacje zasypywały naszego Bohatera. Nie przedłużając, zapraszam do oglądania i przekonania się na własnej skórze, co z tego wyjdzie.


Pozdrawiam i życzę przyjemnego oglądania !
Myszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz