środa, 28 września 2011

Niech ktoś zatrzyma czas... Albo chociaż spowolni...

Ostatnio czas tak za mną gania, że przydałoby się kilka dodatkowych godzin w dobie. Miałem masę załatwiania w związku z moimi wakacjami w Polsce. Pakowanie, rozpakowywanie, pakowanie na nowo. Nie wiem, co mi się przyda, co nie koniecznie, totalnie zakręcony jestem od jakiegoś czasu. Podczas spaceru z Psem udało mi się na szybko nagrać wyniki konkursu na najdziwniejszy domek.


Gdyby nie ten spacer, nie nagrałbym tego samego wieczoru trzeciej części pytań i odpowiedzi, bo musiałbym nagrywać powyższy film. Jednak udało mi się skompresować czas i tak oto możecie wysłuchać moich kolejnych smentów na temat własnej egzystencji:



Nagrałem też kolejny filmik z Losowego serwera. Nie zastałem na nim jednak nikogo z administracji, więc musiałem kontaktować się z adminem przez Facebooka, na którym nie odpowiada. Widzę zatem jedno rozwiązanie - gdy znajdę chwilę, wrzucę filmik a jeśli admin się o nim dowie i zacznie dymić, usunę go (w sensie filmik, nie admina :D). Szykuję dla was też kolejny odcinek wyspy z pułapką na zwierzaki i prawdopodobnym wyjaśnieniem, dlaczego nie specjalnie działa tak, jak powinna. W odcinku wezmę się za robienie kolejki i mechanizmu który.. no cóż... wiem, że trudno w to uwierzyć, ale zakończy serię. Czy nie ? Nie wiem, jeśli nie, to tylko dowodzi, jak bardzo zakręcony jestem ;) W każdym razie po Survival Island zmienimy w końcu klimat z Minecraft'a na coś bardziej ... żywego ? ;)

To wszystko ode mnie, pozdrawiam serdecznie !
Myszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz