poniedziałek, 12 września 2011

Pierwsze Faile

I znów zacząłem kręcić później, niż planowałem, znów zaowocowało to w brak mojego skupienia i znów prawie wszystko poszło nie tak, jak pójść miało. Jedyne, co wyszło na plus, to to, że udało się odnaleźć Skarb Zaginionego Pomocnika, więc jedno osiągnięcie z grzywki. Na dodatek podczas renderowania rozjechały się ścieżki audio i momentami mówię o czymś, co zrobię za kilka setnych sekund, co może sprawiać wrażenie, jakbym robił Post Comentary, albo przewidywał przyszłość :/ Zaprojektowałem sobie też nowy znak wodny do filmików, który teraz oddaje większy sens. Już nie będzie do was przemawiał napis "Myszu", lecz mój mały avatarek :) Mam nadzieję, że tak czy inaczej filmik przypadł wam do gustu i nie będziecie mnie hejcić, tylko jak zwykle dodacie otuchy :)

3 komentarze:

  1. Uważam, że to dobry pomysł z tym blogiem :)

    Szdaol
    (Szadols)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł i powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog! :)
    pozdrowienia od Twojego fana!

    OdpowiedzUsuń