wtorek, 20 września 2011

Hogwartuję !

Update 1.8 w jakiś magiczny sposób napędza mnie do pracy nad Hogwartem. Gdy każdy klocek znika pod jednym kliknięciem, mam dostęp do wszystkich bloków, lotu itp, wszystko aż się prosi o poświęcenie każdej wolnej chwili. W miarę możliwości postaram się upchnąć do najnowszego filmiku, jak najwięcej nowego kontentu i wyjątkowo nie będę wyjawiał ani odrobiny tajemnicy :) Mogę powiedzieć tylko, że przez własny, głupi błąd straciłem sporo postępu, jeśli chodzi o Centralne skrzydło, przez co znów obraziłem się na te rejony i praca nad nimi znów została wstrzymana na rzecz wszystkiego innego. Na pocieszenie pokażę wam unikatowy screen z Hogwartu prezentujący "przekrój" wielkiej  klatki schodowej :)


Naturalnie okazję do obejrzenia tego mamy tylko dzięki niezaładowanym do końca chunk'om, ale przyznacie chyba, że widok całkiem nie brzydki :) Dobra, kończę pisanie i lecę spać, żeby jak najwcześniej kontynuować budowę ! Mam nadzieję, że wkrótce spotkamy się w szkole magii i czarodziejstwa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz