piątek, 9 września 2011

Pierwsze kroki :)

Cześć wszystkim, Myszu z tej strony :)
 Na początek kilka słów - o co tu w ogóle chodzi, po co mi blog ? Otóż jak zapewne WSZYSCY zauważyli, mam często problemy z wygadaniem się w filmiku :) Nie wszyscy lubią Facebooka, dlatego pomyślałem, że dobrze by było zapewnić wam też alternatywną drogę do pozyskiwania informacji. Dlaczego zatem Blogger ? Proste - jestem leniwy :D Mam maksymalnie ograniczony czas, umysł wariuje, nie mam jak zapamiętywać wszystkich loginów i haseł, a dzięki Bloggerowi łączę wszystkie pięć konta Google'a :)
Dobra, dość wstępu, przejdźmy do sedna.

Jakie to dziwne, wrzuciłem dziś na YouTube'a "filmik" w którym oczekuję w komentarzach waszych pytań dotyczących mojej osoby, a jakimś sposobem filmik ten nie kipi jakoś komentarzami. Jest to dla mnie o tyle zaskakujące, że pod przeciętnymi filmami z Hogwartu czy Mega Buildera było ich pełno i musiałem je skrzętnie kasować, a teraz, gdy daję wam na nie szanse, następuje taka niezręczna cisza :P
Cóż, widocznie jest trochę prawdy w tym, że zakazany owoc kusi najbardziej. No cóż, filmiku nikt nie zje, będę czekał na odpowiednią ilość komentarzy tyle, ile będzie trzeba.





Aaa.. Zapomniałbym - wieczorem nagrywam Survival Island, więc zapewne jutro nad ranem wyląduje na YT :) Dokonałem ciekawego odkrycia, więc zapewne będzie się działo !

2 komentarze:

  1. Hmm, ciekawe ale łatwo wymyślić swój nick + blogspot.com, sam mam taki blog od dość dawna... ale nie ważne. Oby z tego bloga coś wyrosło :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekać tylko na filma :D

    OdpowiedzUsuń