sobota, 10 września 2011

Niedowiarki

Wiem, miał być wczoraj nowy odcinek Survival Island, ale nie nagrywałem z dwóch powodów.
Po pierwsze, gdy dotarłem do domu, było już za późno, żeby nagrywać. Znów by była zamuła, a to się mija z celem. Po drugie, gdy siedziałem sobie wczoraj w mojej ulubionej pizzeri, czekając na zamówienie postanowiłem znaleźć sobie jakiś serwer Minecraft'a, żeby chwilę po grać i zobaczyć, czy w ogóle ktoś mnie rozpozna. No i rozpoznany zostałem, jednak niestety trochę inaczej, niż bym tego chciał ;)
Ludzie na serwerze nie chcieli uwierzyć, że ja, to na prawdę ja, nawet, gdy zaproponowałem dowody, byli do tego sceptycznie nastawieni. Nagrałem zatem szybki filmik z mojej wizyty i wrzuciłem na mój kanał.



Efekt był natychmiastowy i... prześwietny :) Koniec końców okazali się bardzo w porządku. W sumie doskonale rozumiem ich reakcję. Jest tak wiele osób, które podszywa się pod ludzi znanych z YouTube'a, że na prawdę nie ma jako takiej możliwości rozpoznania czy to na prawdę właściciel konta, czy głupie dziecko neo z kompleksem samotności. Pomyślałem zatem, że za każdym razem, gdy wpadnę na jakiś serwer, będę wrzucał taki filmik. Wejdę na serwer, pokręcę się chwilę i zniknę, a maksymalnie do dwóch godzin powinien pojawić się film na moim kanale. Nie będę tego robił często, bo mam już trzy serie, którymi muszę się opiekować. Pomyślałem, że poza Live'ami, dobrze jest czasem pograć z ludźmi "z drugiej strony monitora" :)

Także postaram się Wyspę nagrać dziś, mam nadzieję, że już nic nie stanie mi na drodze :)

Pozdrawiam !
Myszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz