czwartek, 15 września 2011

Skąplikowane Przypadki

Na YouTube'ie z lekkim trzaskiem (przez problemy, jakie miałem z uploadem) wylądowała czwarta część wyspy, pełna sarkazmu, informacji o przemodelowanym konkursie i żartów z jakże (nie)sławnego programu pt. "Trudne Sprawy". Urzekła mnie prostota i głupota tej serii tragiczno-komediowych historii niby z życia wziętych. Autorzy muszą na prawdę uważać widzów za ślepych debili, skoro dokładają wszelkich starań, by wszystko wyglądało naturalnie, poza jednym szczegółem. Albo w Polsce ludzie są bardzo podobni, albo trudne sprawy życiowe mają tylko ludzie-klony. Mniej więcej trzy "zestawy" aktorskie wymieniają się jednostkami i przedstawiają kolejne, bezsensowne historie. Na dodatek autorzy często walą tak tragiczne babole w pisowni (czego nie omieszkałem wypomnieć - stąd "skĄplikowane", zamiast "skOMplikowane)... krótko mówiąc - brak słów. Nie stać ich na kogoś od korekty ? Postanowiłem więc, że takie arcydzieło trzeba przedstawić w świecie sześcianu ! :)


Co do konkursu, to poza nagrodami zmienia się wszystko - zasady i cel.
Chciałbym zobaczyć w waszym wykonaniu możliwie najdziwniejszy domek, byle by jednak dało się w nim rozpoznać budynek mieszkalny tzn. musi mieć drzwi, okna i pokoje. Screeny nadsyłajcie na adres minecrafthogwart$gmail.com (tylko zamieńcie znak dolara na małpkę :D). Tematem wiadomości musi być:

Konkurs 2

A zdjęcia nie mogą mieć innego formatu niż PNG lub JPG, w przeciwnym wypadku robocik będzie kasował wiadomości. Termin nadsyłania prac 21 września 2011 roku :)

Pozdrawiam i życzę powodzenia !
Myszu

1 komentarz: