niedziela, 12 lutego 2012

Rozruch !

Cześć ludziska ! :)

Wielu z was pewnie zachodzi w głowę, skąd nagły wysyp filmików na moim kanale. Sprawa jest bardzo prosta - nastąpiła nowa era. W końcu, ciężkimi argumentami, udało się przekonać właściciela mojego mieszkania, by pozwolił nam założyć internet i oto jest :) Od pięciu dni jestem szczęśliwym posiadaczem łącza 10 Mb/s z UPC. Miałem do dyspozycji jeszcze 25 i 50, ale zgodnie ze współlokatorem uznałem, że takie mi w zupełności wystarczy, podczas gdy jego zadowolą 53 kanały w telewizji :D

I cóż tam się w związku z tym podziała na moim kanale ? A no całkiem sporo, począwszy od 3 filmików z MC i dwóch z F.E.A.R.'a 3 (drugi udostępni się wam dopiero jutro - w poniedziałek :P) a także film bonusowy z okazji 15 tysięcy widzów, traktujący o starszych grach, w które zagrywałem się jako młodzian i w zasadzie zagrywam się nadal. Planowałem wypuścić dwa - drugi już z MC, ale dokonaliście rzeczy, której absolutnie nie przewidziałem - w przeciągu trzech dni poszerzyliście grono moich widzów o niemalże dokładny tysiąc ! :D









Dlatego drugi będzie podwójnie bonusowy - z okazji 15000 i 16000 widzów.
Na prawdę jesteście zupełnie niesamowici.
Pomyślałem, że dobrze byłoby też wrócić w pewnym stopniu do kręcenia tutoriali i pokazać wam kilka mechanizmów i być może garstkę tricków do GIMP'a.



Ach.. i byłbym zapomniał - pojawił się też kolejny Random Server, bo gdy dostałem internet, nie mogłem się powstrzymać, żeby sprawdzić jego możliwości. Początek jest dość mocno zaklatkowany przez używanie tekstur HD, ale mniej-więcej w połowie przeskoczyłem na standardowe i film się odetkał.



Swoją drogą można było mnie usłyszeć nie tylko na moim kanale, bo zagościłem także u Alaska, któremu zdradziłem kilka sekretów, o jakich nie słyszeliście nawet w moich Questions and Answers !! To trzeba zobaczyć :)



Uff.. dobra, kończę wypacanie, bo już dość późna godzina.

Pozdrawiam !
Myszu

1 komentarz: