czwartek, 17 stycznia 2013

Wieczorne Nutki #10

Hej, hej, hej !

Nieszczęśliwa miłość. Wszędzie tego w życiu. Jakby nie dość, że chyba każdy człowiek musi ją w życiu przeżyć, to jeszcze wiecznie ją pokazują. Telenowele, książki, "Trudne Sprawy", "Dlaczego Ja?", gry, teledyski, sztuka, obrazy, wszędzie !

Może ludzie potrzebują być zasypywani tym tematem, by utwierdzić się w przekonaniu, że jest on wszechobecny, nie dotyczy tylko ich jednostki i inni też nie mają w życiu różowo ?

Tak czy inaczej - dawno, dawno temu dałem suba zagranicznemu kanałowi i jest to chyba najdłużej trwający sub w mojej kolekcji. Kanał ten prowadzi Tessa Violet - modelka, wokalistka, vloggerka i co dla mnie najważniejsze - zajebiście pozytywnie pokręcona dziewuszka :D

Blisko rok temu wrzuciła na YouTube swoją piosenkę z teledyskiem, którą z niekrytą chęcią wam przedstawię. Piosenka jak i wideo nawiązują do serii gier "The Legend of Zelda", której jestem fanem od już dość dawna - podobnie jak Tessa. Jeśli ktoś się z grą nie zapoznał, to piosenka może mu się średnio spodobać, ale mimo wszystko polecam obie produkcje - film i grę.


Mam nadzieję, że przynajmniej jakaś mikroskopijna część nabierze chęci do zapoznania się z grą, bo moim zdaniem naprawdę wart - genialny klasyk !

Na dziś to tyle, trzymajcie się !

1 komentarz:

  1. Jeżeli lubisz tego typu piosenki to morze ci się spodobać ta:
    http://www.youtube.com/watch?v=mO1QBTG6EXs

    OdpowiedzUsuń