wtorek, 18 grudnia 2012

Wieczorne Nutki #1

Hej ludziska !

Wiem, wiem, już wczoraj brakło utworu na wieczór (swoją drogą postanowiłem nazwać te posty "Wieczorne Nutki" ;)), ale wynikło to z mojego zapracowania, zatem dziś podpuszczę dwie nutki.

Pierwsza to utwór "Fire" zespołu Dead By Sunrise. Jeśli nie wiecie, to wokalistą i (chyba) założycielem jest Chester Bennington, czyli jeden z wokalistów Linkin Park. Utwór dobry do dedykowania sympatii, zwłaszcza dzięki słowom refrenu ;)


Drugi utworek to "Airplanes" w wykonaniu B.o.B oraz Hayley Williams z Paramore - utwór genialny na uspokojenie wieczornego natłoku myśli (chyba głównie dzięki wokalowi Hayley - przynajmniej w moim przypadku :D). Zwyczajnie zakładasz słuchawki, klikasz play, zamykasz oczy i... odlatujesz :D



Miałem też w tym poście sprecyzować mniej więcej, jakie są moje gusta muzyczne, ale jak zwykle - gdy przychodzi mi to zrobić uświadamiam sobie, że to niezwykle trudne o.O

Generalnie najłatwiej wchodzi mi rock, metal i większość ich pochodnych. Preferuje mocne brzmienie, ale bez przesady, lubię rozumieć, co śpiewa wokalista :D Zasadniczo chyba w każdym gatunku muzycznym potrafię znaleźć coś dla siebie i wiele zależy od nastroju w jakim się znajduję. Gdy spodoba mi się jakaś niewiasta, to częściej się znajdą na moich playlistach spokojniejsze kawałki. Gdy jestem wkurzony, króluje Seether, Rob Zombie.

Ujednolicić się tego na prawdę nie da, tym bardziej, że podobnie jak z ludźmi - utworów nie wrzucam do jednego worka, czyli jeśli na przykład jeśli nie przypadnie mi do gustu jeden utwór jakiegoś artysty, to nie znaczy, że już zawsze będę podchodził z dystansem do jego twórczości ;)

Chyba to tyle na dziś, mam nadzieję, że coś pojawi się jutro ;)

Pozdrawiam,
Myszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz