sobota, 22 grudnia 2012

Wieczorne Nutki #4

Tak, wczoraj post się nie pojawił, ale cieszę się, że powodem był brak czasu, a nie brak pomysłu ;)
Wczorajszy wieczór spędziłem w Starostwie Powiatowym na spotkaniu opłatkowym grup HDK (Honorowych Dawców Krwi) a dziś takie spotkanie miało w Oddziale Rejonowym PCK, tym razem grup SIM (Społecznych Instruktorów Młodzieżowych). Oba spotkania wypadły jak najbardziej pozytywnie i strasznie się cieszę, że mogłem brać w nich udział i spotkać tyle wspaniałych ludzi, którzy potrafią zrobić coś społecznie, nie bacząc na własne korzyści. W związku z tymi sentymentami podeślę wam chyba najbardziej kojarzącą się z PCK piosenkę. No, może mnie ona kojarzy się z nieco innym zajęciem, ale to wyłącznie dlatego, że rozumiem jej słowa, jako, że jest to Holenderska... hmmm... można by się pokusić o określenie "pieśń ludowa" :D

Ostrzegam - strasznie wpada w ucho i wgryza się w mózg jak Zombie ! Dziś w formie linku, bo ten addon do blogger'a jest tak posrany, że pokazuje tylko jakieś losowo wybrane filmy (najpopularniejsze, czy coś - nie wiem o.O) i nie mogłem odszukać optymalnego filmu:

Lais - 't Smidje

Miłego słuchania i do jutra - mam nadzieję ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz