niedziela, 30 grudnia 2012

Wieczorne Nutki #5

Hej ludziska !

Wiem, że znów była przerwa, ale wiedziałem, że wielu z was woli spędzić czas "okołoświąteczny" z rodziną, niż przed komputerem (tak, tak, naiwne myślenie), więc sam też pożytkowałem wolne chwile nieco inaczej.
Dziś jednak wracam z kolejnym utworkiem, który wielu z was zapewne świetnie zna, ale nie każdy poznał jego autora i nazwę ;) Zatem przedstawiam wam.... utwór "Welcome Home" autorstwa Radical Face'a. Jest to utwór, który gości w chyba każdej reklamie sprzętu Nikon'a i z tego co zauważyłem, często leci inny fragment ^^ Nie jest to jakoś wielce istotne, ale takie moje sprytne spostrzeżenie :D


Na dobrych słuchawkach utwór brzmi genialnie ! Jak z głośnikami ? Szczerze - nie wiem. Od dawna jestem zdecydowanym fanem dźwięku dousznego, ale to wszystko kwestie gustu. O czym jest piosenka, chyba nie trzeba tłumaczyć, natomiast w "teledysku" dopatrzyłem się kilku przesłanek filozoficznych.

Swoją drogą, nie wiem czemu, ale słowo "Teledysk" kojarzy mi się z tymi wszystkimi pompatycznymi erotykami w których wykonawcy obmacują się z czym popadnie a w tle leci ich utwór. W przypadku takich teledysków jak ten powyższy dużo łatwiej przechodzi mi przez gardło zwrot "Music Video". Niby to samo, a jednak nie do końca, nie ? o.O

Pozdrawiam i do jutra !
Myszu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz