niedziela, 16 grudnia 2012

Z miłości do muzyki !

Zgodnie z obietnicą złożoną w filmiku:


Zmienię nieco zastosowanie tego bloga ;) Będzie on traktował nieco mniej o mojej YouTube'owej działalności, a bardziej o mnie samym. Obiecałem także, że będę się starał dziennie puszczać tu jeden post traktujący o tym, jaki utwór krząta się po mojej głowie danego dnia. Mam nadzieję, że pomoże to nieco rozbujać tego Bloga i nie będzie on już zbytecznym klonem informatora Facebook'owego ;)

Dziś... wróć... Od dwóch tygodni gra mi w głowie, niezależnie od sytuacji i miejsca, praktycznie jeden utwór. W zasadzie nie wiem do końca, co mnie tak zahipnotyzowało, podejrzewam, że wokal w refrenie - strasznie wgryza się w mózg i ciężko go wyrzucić z myśli. W każdym razie polecam wszystkim fanom soft rock'a:


Teledyskowe backstory też całkiem ciekawe i klimatyczne ;)

Na dziś to tyle, zatem do jutra - miejmy nadzieję :D

Pozdrawiam,
Myszu

2 komentarze:

  1. hmmm ogólnie słucham metalu albo rocka ale trochę mocniejszego ale akurat ten utwór mi się podoba a jakich utworów najwięcej słuchasz ?????może już opisywałeś swoje gusta muzyczne tylko tego nie pamiętam a jeżeli nie to możesz to zrobić na tym właśnie blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje gusta opisywałem już wielokrotnie, ale mogę to zrobić ponownie - w jutrzejszym poście z kolejnym utworem ;)

      Usuń